« سمپلینگ » (Sampling) به عنوان یکی از ابزار پیشبرد فروش (Sales Promotion) در بازار پررقابت امروزی و در میان هیاهوهای بسیار تبلیغاتی شرکتها، یکی از مهمترین و اثربخش ترین ابزار تبلیغ و فروش کالا و خدمات بوده که به دلیل ارتباط مستقیم با مخاطبان و اثر زودهنگام در افزایش فروش، مورد توجه همه برندها و تولیدکنندگان کالا و خدمات قرار گرفته است. یک برنامه ارتباطات یکپارچه (IMC) و کمپین تبلیغاتی 360 درجه با هدف فروش و ایجاد نگرش نسبت به محصول، زمانی به نتیجه ای مطلوب منجر می شود که در کنار استفاده از رسانه های تبلیغات محیطی و تلویزیونی، از ابزارهای پیشبرد فروش مانند انواع قرعه کشی ها، برگزاری مسابقات، انواع تخفیفها و به ویژه ارائه نمونه محصول (سمپلینگ) بهره مفید برده شود. تجربه حداقل یک بار استفاده از محصول و ایجاد رابطه با آن ، مهمترین هدفی ست که در سمپلینگ دنبال می شود که در کنار ارائه اطلاعات بیشتر راجع به محصول و برنامه های جذب مخاطب، می توان خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مخاطب ساخت و با تبدیل کردنش به یک مشتری ، او را ترغیب به خرید محصول نمود. ما در آژانس فیلدفورس با تکیه بر تجربه بسیار در این زمینه و تلفیق روش سمپلینگ با بازاریابی پارتیزانی و برنامه های خلاقانه ، پروژه های موفق زیادی را به ثمر رسانده ایم و قادر خواهیم بود راههای جدید و اثربخش جذابی را برای ارائه نمونه محصولات شما به مخاطبان پیشنهاد بدهیم.
« مرچندایزینگ » (Merchandising) به مجموعه ای از اقدامات تبلیغاتی و بازارپردازی گفته می شود که موجب دیده شدن بهتر و بیشتر کالاها و ترغیب آنی به خرید آنها توسط مشتریان در داخل فروشگاهها و مراکز خرید می گردد. مهمترین این اقدامات عبارتند از طراحی صحیح مسیر مشتری در میان قفسه ها، چیدمان مناسب و نمایش جذاب محصولات در قفسه ها با هدف بهتر دیده شدن و دسترسی آسان مشتری به آنها، قرارگیری کالاهای با کاربری متفاوت در محلهای مناسب در قفسه و فروشگاه، استفاده از برچسبهای قیمت در محلی مناسب، ارائه کاتالوگ و بروشورهای حاوی اطلاعات محصول به شیوه ای اثربخش، انواع نورپردازی ها برای جلب توجه به یک کالای خاص، مجزاسازی کاربردی فضاهای فروشگاهی، استفاده از نیروهای انسانی در فروشگاهها با اهدافی همچون ارائه اطلاعات، ترغیب و تشویق به خرید (انیماتوری فروش)، بسته بندی های کالاهای مرتبط (Bundling) و انواع برنامه های تبلیغاتی خلاقانه در این زمینه می باشد. این اقدامات زیرمجموعه ای از ابزار بازارپردازی در نقطه فروش (Point of Sales Activities) بوده که در کنار اقلام تبلیغاتی در نقطه فروش (Point of Sales Materials) مانند انواع استیکرها، دنگلرها، پرچم، شلف تاکر، استندها و ... به شما کمک می کند تا کالاهایتان در نقاط فروش - به ویژه در فروشگاهها و هایپرمارکتهای بزرگ - بهتر و بیشتر از کالای رقیب دیده شده و به فروش برسند. تیم مرچندایزینگ و بازارپردازی فیلدفورس، پس از اجرای پروژه های متعدد در این زمینه و همکاری با فروشگاههای زنجیره ای بزرگ و همچنین برندهای معتبر کالاهای مصرفی و با استفاده از دانش روز و تکنیکهای روانشناسی و شیوه های مرچندایزینگ موثر و جذاب، آماده ارائه خدمات حرفه ای و اثربخش به شما می باشد.
در تکمیل برنامه های فوق و به جهت راحتی مشتریان، فروش ادوات نمایشگاهی، اعم از انواع استندها، پاپ آپها، کانترها، جای بروشور و کاتالوگ، نگه دارنده پرچم، بالن، چتر، انواع فریم و شاسی و ... به همراه چاپ دیجیتال تمامی این اقلام، جزء خدمات و محصولات مجموعه فیلدفورس می باشد. این ادوات از بهترین و باکیفیت ترین انواع موجود در بازار و باقیمتی رقابتی و مناسب به مشتریانمان عرضه می شود و در صورت نیاز شما، طراحی گرافیکی، چاپ دیجیتال و نصب آنها در مراکز مورد نظرتان، با همکاری تیم های اجرایی فیلدفورس و در کوتاهترین زمان ممکن، انجام خواهد شد.
یکی از ابزار مهم ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) که نقش و اثر مهم و سریعی در معرفی و تبلیغ برندها و محصولات و اقداماتشان دارد و در کنار سایر اقدامات ارتباطی می تواند تکمیل کننده آنها باشد، برگزاری انواع رویدادها (Events) می باشد. ارتباط استراتژیک و موثر یک رویداد با سایر اقدامات تبلیغاتی و ارتباطی، هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب، رویکردهای خلاقانه و متناسب با اهداف، مدیریت منظم و منسجم در برگزاری یک رویداد و همچنین بازخوردگیری پس از اجرا، موارد مهمی است که انجام درست و حرفهای آنها، بهره وری و اثربخشی یک رویداد را به حداکثر میرساند. مجموعه فیلدفورس با هماهنگی کامل میان تیمهای اجرایی در زمینه های مختلف و به پشتوانه تجربیات متعدد در برگزاری انواع همایشها و سمینارها، مراسم رونمایی از محصولات، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، برنامههای جانبی در نمایشگاهها و همایشها و ... و همچنین ترکیب این برنامه ها با ایده های بازاریابی پارتیزانی و خلاقانه مرتبط با رویداد، کارنامه موفق و چشمگیری در این زمینه داشته و نمونه کارها و گواهی مشتریان ما اثبات کننده این ادعاست. ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که برگزارکنندهای حرفه ای و میزبانی شایسته برای میهمانان و مخاطبان شما بوده و از آغاز تا پایان هر رویدادی را به بهترین شکل ممکن، برایتان طراحی و اجرا نمائیم.