طرح‌نما

معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند
معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند د.

درباره ما

تاریخچه :

  • سال 1390 : شروع فعالیت های مختصر در حوزه ی تبلیغات میدانی و برگزاری سمینارها و رویدادها
  • سال 1391 : شروع به گسترش و برنامه ریزی منسجم برای مدیریت تمامی افراد فعال در این حرفه در یک بانک اطلاعاتی
  • سال 1392 : ساماندهی زیرساخت ها و آموزش و آماده سازی افراد پرتلاش برای حضور در پروژه ها
  • سال 1393 : تاسیس فیلد فورس
  • سال 1394 : جذب نیروهای متعدد در شهرهای مختلف و آموزش های فیلد مارکتینگ جهت برگزاری سمپلینگ و پروموشن با استفاده از نیروهای بومی در تمامی شهر های ایران
  • سال 1395 : آغاز پروژه های بزرگ (سمپلینگ ، پروموشن ، ایونت ، توزیع تراکت و ...)

ارتش فیلد فورس :

  • این شرکت با دارا بودن 5000 هزار نیروی آماده به کار و آموزش دیده در سطح کشور و 100 نفر سوپروایزر قوی با توان مدیریتی بالا و دارای تیم ، همچنین از 20 مدیر پروژه حرفه ای و کاربلد تشکیل شده است

ماموریت ما :

  • این شرکت با دارا بودن 5000 هزار نیروی آماده به کار و آموزش دیده در سطح کشور و 100 نفر سوپروایزر قوی با توان مدیریتی بالا و دارای تیم ، همچنین از 20 مدیر پروژه حرفه ای و کاربلد تشکیل شده است

امیر عباس کمالی

مدیر و موسس فیلد فورس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراح

میلاد رحمانیان

مدیر امور مشتریان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراح

سپهر خسروجردی

مدیر اجرایی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراح

لورم ایپسوم

لورم ایپسوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراح